Subject: Ed: Allikaveest proovide võtmine
From: "TA labor" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Wed, 16 Apr 2025 11:14:41 +0300

Tere

Palun registreerida Deltas ja suunata täitmiseks Pilleriin Kalmusele.

Meeldivat koostöö jätku soovides

rahvatervise labori kliendihaldus

üldosakond

+372 794 3600

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on konfidentsiaalne ning mõeldud kasutamiseks kirja päises
nimetatud isikule/asutusele. Käesoleva kirja mistahes viisil kasutamine
või kopeerimine isiku poolt, kes ei ole märgitud selle adressaadiks, on
keelatud. Kui te olete saanud käesoleva kirja ekslikult, palume sellest
koheselt teavitada kirja saatjat ning kustutada saadud kiri koos kõikide
lisadega.

This e-mail is confidential and meant for use by the person named in the
letterhead. Any use in any way or copying of it by a person not marked as
the addressee thereof is prohibited. If you have got this e-mail by
mistake, please notify of it the sender without delay and delete the
received e-mail together with all its attachments.

Saatja: Tiit Kruusalu <[email-masked]>
Saatmisaeg: kolmapäev, 16. aprill 2025 10:55
Adressaat: TA labor <[email-masked]>
Teema: RE: Allikaveest proovide võtmine

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Pöördusin labori kui spetsialistide poole. Teie hinnakiri on nii kirju,
aga kui ma ei oska neid näitajaid lugeda, siis ei oska ka öelda, mis
näitajatele proove soovime. Eeldasin, et teie kui spetsialistid teate, mis
proove on vaja teha, et otsustada vee joogikõlbulikus. Lihtsas eesti
keeles: soovime teada, kas konkreetsest allikast võetud vesi on
joogikõlbulik või mitte. Proovid võtaksime ise.

Tervitades

Tiit Kruusalu

kriisireguleerimise spetsialist

Nõmme Linnaosa Valitsus

Valdeku 13, 11621 Tallinn

645 7343

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://www.tallinn.ee/et/nomme>

From: TA labor <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, April 16, 2025 10:42 AM
To: Tiit Kruusalu <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Vs: Allikaveest proovide võtmine

Tere

Proovi hind sõltub analüüsitavatest näitajatest. Kas osake öelda, mis
näitajatele soovite allikatest proovide võtmist? Labor ei saa kahjuks anda
tulemustele hinnangut. Soovi korral saame Teie kirja edastada Terviseameti
Põhja regionaalosakonda, uurimaks hinnangu andmise võimaluse kohta. Kas
proove võtaksite ise või soovite labori poolt ka proovide võtmist?
Proovivõtuteenus on tasuline.

Meeldivat koostöö jätku soovides

rahvatervise labori kliendihaldus

üldosakond

+372 794 3600

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on konfidentsiaalne ning mõeldud kasutamiseks kirja päises
nimetatud isikule/asutusele. Käesoleva kirja mistahes viisil kasutamine
või kopeerimine isiku poolt, kes ei ole märgitud selle adressaadiks, on
keelatud. Kui te olete saanud käesoleva kirja ekslikult, palume sellest
koheselt teavitada kirja saatjat ning kustutada saadud kiri koos kõikide
lisadega.

This e-mail is confidential and meant for use by the person named in the
letterhead. Any use in any way or copying of it by a person not marked as
the addressee thereof is prohibited. If you have got this e-mail by
mistake, please notify of it the sender without delay and delete the
received e-mail together with all its attachments.

Saatja: Tiit Kruusalu <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: teisipäev, 15. aprill 2025 16:38
Adressaat: TA labor <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Teema: Allikaveest proovide võtmine

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Nõmme Linnaosa Valitsusel on plaanis ära märkida 5- 10 Nõmme allikat ja
regulaarsete veeproovide võtmise hinnata väljavalitud allikate joogivee
kõlbulikust. Juhul, kui Terviseameti laborist saaks Nõmme LOV
koostööpartner, siis mis oleks ühe veeproovi hind?

Tervitades

Tiit Kruusalu

kriisireguleerimise spetsialist

Nõmme Linnaosa Valitsus

Valdeku 13, 11621 Tallinn

645 7343

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://www.tallinn.ee/et/nomme>